Το καλάθι είναι άδειο

Αλλαγή Προϊόντων
Κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνεται μέσα σε 8 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής, με την απόδειξη αγοράς  που συνοδεύει το προϊόν. Τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί– και τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Στην περίπτωση αλλαγής όλα τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση τυχόν ελαττωματικών προϊόντων κατά την παράδοση, σας καλούμε να επικοινωνήσετε με το fiori.gr, μέσα σε 5 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής, εφόσον διαθέτετε την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν, προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμά σας να ζητήσετε αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.
Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές.
Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε καλείστε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  ή/και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο επικοινωνίας 210 6095410, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για επιστροφή χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Ακύρωση παραγγελίας
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 6095410 εντός 24 ωρών και να ακυρώσετε  την παραγγελία σας.


 

Credit cards  paypal